Я на Intel-10
майбутнього"!
У сучасному світі потреба в комп'ютерних технологіях постійно зростає - вони необхідні і вдома, і на робочому місці ( у школі). І ми, вчителі, розуміємо, що повинні добре володіти ІКТ.
З 6 по 13 травня ми знайомились з інформаційно-комунікакційними технологіями при викладанні біології відповідно до Державного стандарту освіти Украіни.
Керівником була досвідчений фахівець Гура Світлана Павлівна і помічник Савіч Ірина Олександрівна.
Протягом цього часу ми пройшли 11 модулів.
Модуль 2 допоміг мені проаналізувати переваги використання методу
проектів у навчальному процесі, а саме: надав практичну спрямованість
навчальним завданням та підвищенню мотивації учнів до навчання.
проектів у навчальному процесі, а саме: надав практичну спрямованість
навчальним завданням та підвищенню мотивації учнів до навчання.
Модуль 4 допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: на цьому модулі я склала загальну картину свого проекту. Сподобалось те, що було активне обговорення всіх тем учасників, колеги допомагали один одному.
Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: я розібралася. як правильно оформляти літературу електронних посібників.
Модуль 9 допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - цей модуль дав можливість обговорити створені учнівські роботи та проаналізувати шляхи диференціації, створив умови для формування нової системи оцінювання, що може бути використано для підсумкового контролю знань та навичок учнів
Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: я розібралася. як правильно оформляти літературу електронних посібників.
Модуль 9 допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - цей модуль дав можливість обговорити створені учнівські роботи та проаналізувати шляхи диференціації, створив умови для формування нової системи оцінювання, що може бути використано для підсумкового контролю знань та навичок учнів
Модуль 10 допоміг з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: практична частина цього модуля - створення документа фасилітації. Я обрала інструкцію з проведення соціологічного опитування. Такі інструктивні матеріали необхідні, адже вони допомагають учням правильно виконати поставлені завдання.
Було важко, але потрібно для роботи !
Дякую нашим наставникам і бажаю творчих успіхів.
А допомагала, давала поради, організозувала нам цікаві лекції
і зістрічі з відомими вчителями
біології і робила все, щоб нам було комфортно, наш куратор - професіонал своє справи-
і зістрічі з відомими вчителями
біології і робила все, щоб нам було комфортно, наш куратор - професіонал своє справи-
Гусєва Наталія Михайлівна.
Щастя Вам, тепла, добра,
удачі,
Радості, здоров’я повсякчас,
Щоб не гас вогонь в очах
гарячих, Щоб крилатих мрій вогонь не згас !
Щастя Вам, тепла, добра,
удачі,
Радості, здоров’я повсякчас,
Щоб не гас вогонь в очах
гарячих, Щоб крилатих мрій вогонь не згас !
Немає коментарів:
Дописати коментар